22.10.10

Χάρτινες βεντάλιες για τις μικρές μας κυρίες

Χαίρετε, χαίρετε! Η σημερινή ανάρτηση δεν είναι και ό,τι πιο πρωτότυπο και εντυπωσιακό, μιας και πρόκειται για μια χειροτεχνία που όλοι έχουμε κάνει, μικροί ή μεγάλοι: βεντάλιες από χαρτί....Είναι όμως ένας ωραίος τρόπος να μυήσουμε τα κορίτσια μας στον κόσμο της χειροτεχνίας, αφού είναι κάτι που μπορούν να κάνουν εύκολα οι ίδιες με υλικά που υπάρχουν σε κάθε σπίτι.


Εμένα όπως βλέπετε διάλεξαν και οι δυο το ίδιο χρώμα χαρτί (αααχ, να 'ταν ψώρα....)


Υλικά
χρωματιστό χαρτί μακρόστενο
κορδέλα
κόλλα
γκλίτερ ή χρυσόσκονη
στρασάκια ή αυτοκόλλητα για τη διακόσμηση


Τα στάδια της κατασκευής
  1. Κολλάμε στην πάνω πλευρά του χαρτιού την κορδέλα της αρεσκείας μας.
 


2. Διπλώνουμε το χαρτί σαν ακορντεόν.


3. Τυλίγουμε με κορδέλα το κάτω μέρος και στερεώνουμε με κόλλα. Στολίζουμε με λίγη κορδελίτσα ακόμα και ένα στρασάκι.
 

4. Βάζουμε γκλίτερ ανάμεσα στα φύλλα της βεντάλιας μας και αφήνουμε να στεγνώσει.

    15 σχόλια:

    Δέσποινα είπε...

    Ωραία ιδέα για τις μικρές κυρίες!

    Irini είπε...

    Η βεντάλια ήταν από τις πρώτες κατασκευές που είχα φτιάξει μικρή.Υπέροχο σχέδιο που ενθουσιάζει τα παιδιά και είναι πανεύκολο στην κατασκευή του.
    Ευχαριστούμε Ανεράιδα!!!

    My little Prince ♕ Nikolas είπε...

    πολύ όμορφες μπράβο

    neli είπε...

    Ταλαντουχες οι μικρες νεραιδες οπως και η μαμα τους.
    Οσο για το χρωμα......Τυχαιο?......Δεν νομιζω!!!
    Χχαχαχχαχαχ

    Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

    Για την δική μου μικρή μια έκπληξη!
    Εύκολη και φέρνει αναμνήσεις από τα παιδικά χρόνια που τις φτιάχναμε ακόμα και με εφημερίδες!
    Καλό Σ/Κ!

    eleni είπε...

    Είδες για να έχεις κοριτσάκια;
    Είναι πολύ όμορφες και οι μικρούλες σου ακολουθούν τα βήματα της μαμάς!Ρόζ πάντα,το αγαπημένο!
    Φιλιά!

    spoon_n_love είπε...

    Ax πολυ ωραια ιδεα,μπραβο!!!!

    painter είπε...

    Αχ βρε Ανεραιδούλα τι μας θυμίζεις... Κι εγώ έπαιζα με βεντάλιες και μάλιστα μέσα στην τάξη!!!

    Καλό Σαββατοκύριακο

    EFI είπε...

    Κι όμως είναι υπέροχες και πολύ χρήσιμες, μιας και η κόρη μου δεν αφήνει βεντάλια για βεντάλια!

    Μarion, είπε...

    Τι ωραίες Ανεραιδα μου..πολύ γλυκές είναι.
    Για μικρές δεσποινιδούλες είναι πολύ σικ :)))

    Rena είπε...

    Καλέ μόνο για κοριτσάκια;
    Πειράζει να φτιάξω κι εγώ μία;
    Μ' αρέσουν πολύ για διακόσμηση του τοίχου!

    misirlouka είπε...

    Οι μικρες σου πρεπει να ειναι τρισευτυχισμενες
    με ολα οσα ετοιμαζεις για αυτες.
    Παραμυθενιες βενταλιες!!!!!!!

    Ανώνυμος είπε...

    Και τι έγινε που "δεν είναι και ό,τι πιο πρωτότυπο και εντυπωσιακό"?Εσύ και μια χάρτινη βαρκούλα να κάνεις ένα κάτι νεραιδένιο θα το έχει!!!Μου άρεσαν πάρα πολύ!!!
    Άννα,Βέροια

    ΑΧΤΙΔΑ είπε...

    Καλημέρα καικαλό ΣΚ καλή μου νεραιδούλα! Τι όμορφη βεντάλια..μου έφιαχνε ο πατέρας μου όταν ήμουνα μικρή!!

    Kalli Kent είπε...

    Αχ τί ωραίες που είναι! ! Τις θυμάμαι που τις φτιάχναμε, αλλά ομολογώ δεν ήταν τόσο εντυπωσιακές και γκλιτεράτες!!

    Δημοσίευση σχολίου

    Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails