31.1.11

Φωτιστικό-λουλούδι με παπιέ μασέ

Ένα φωτιστικό με τη συγκεκριμένη τεχνική ήθελα πάντοτε να το φτιάξω....Είναι ένας πολύ απλός και πάμφθηνος τρόπος να δημιουργήσεις κάτι κυριολεκτικά από το μηδέν! Το μόνο που χρειάζεσαι είναι χαρτί για πέταμα, εφημερίδες κλπ και ατλακόλ. Αντί για ατλακόλ μπορείς να χρησιμοποιήσεις και αλευρόκολλα, σε αυτήν την περίπτωση όμως η κατασκευή θα αργήσει ακόμα περισσότερο να στεγνώσει.....

Εν πάση περιπτώσει, εγώ χρησιμοποίησα λωρίδες από χαρτί εκτύπωσης και ατλακόλ. Α, φυσικά χρειαζόμαστε και το καλούπι μας, δηλαδή ένα μπαλόνι.

Η διαδικασία
Στερεώνουμε το μπαλόνι μας σε ένα σκεύος με χαρτοταινία. Κόβουμε τις εφημερίδες ή το χαρτί μας σε λωρίδες και τις κολλάμε με ατλακόλ στο μπαλόνι. Εγώ χρησιμοποίησα χαρτί εκτύπωσης που ήταν για πέταμα και έβαζα μια στρώση με την εκτύπωση προς τα πάνω, μια με την άσπρη πλευρά πάνω....για να ξέρω πόσες στρώσεις εχω κάνει.....4-5 στρώσεις αρκούν για μια γερή κατασκευή.


 Από πάνω βάζω μία γενναία ποσότητα ατλακόλ και αφήνω το μπαλόνι να στεγνώσει.
 Όταν στεγνώσει το μπαλόνι αφαιρείται εύκολα μέσα από το κολλημένο χαρτί. Αν, κατά τη διαδικασία αυτή και πριν στεγνώσει η μπάλα μας μας σπάσει το μπαλόνι, δεν πτοούμαστε καθόλου! Ακόμα κι αν η μπάλα μας έχει μαζέψει, ζαρώσει και χαλάσει, ένα άλλο μπαλόνι που θα φουσκώσουμε μέσα της μας δίνει τη λύση! Καλού κακού, μην το αφήνετε να στεγνώσει σε μέρος πολύ ζεστό ή με πολύ αέρα.....

 Κόβω με ψαλίδι την κάτω μεριά ώστε να σχηματίσει ένα ωραίο κύκλο.
 Στη συνέχεια αντιγράφω σε χαρτόνι την περιφέρεια του κύκλου που έφτιαξα και σχηματίζω τα πέταλα γύρω γύρω με ένα στρογγυλό καπάκι. Κόβω το χαρτόνι....
 και το κολλάω στην κατασκευή μου με χαρτοταινία. Ψαλιδίζω λίγο για να αποκτήσει συμμετρία το σύνολο.



Στη συνέχεια το ντύνω και αυτό με χαρτί και ατλακόλ και χρωματίζω.


Κάνω μια τρύπα στο πάνω κέντρο της μπάλας για να περάσει το παξιμάδι που θα στερεωθεί στη βίδα του καλωδίου



 




Η ιδιομορφία του χαρτοπολτού είναι αυτό το σαγρέ, τραχύ αποτέλεσμα....Αν θέλουμε λειότερο το φινίρισμα, μπορούμε να περάσουμε την κατασκευή με στόκο και ύστερα να τρίψουμε με γυαλόχαρτο.

Σημείωση 1 (ευχαριστώ Irida και λΕλένη): καλύτερα η λάμπα που θα χρησιμοποιήσουμε, όπως και σε άλλες μου κατασκευές, να είναι οικονομίας.....Αν είναι συμβατική λάμπα πυρακτώσεως να είναι το πολύ 60 Watt.

Σημείωση 2 (ευχαριστώ Marie ): Στο σημείο που έκοψα την μπάλα, όντως κόβει αρκετό φως....Αν αυτό δε μας αρέσει, αρκούμαστε σε ημικύκλιο, τελειώνουμε δηλαδή πιο πάνω το μπαλόνι μας έτσι ώστε το άνοιγμά του στην κάτω μεριά να είναι μεγαλύτερο....Μπορούμε επίσης να χρησιμοποίησουμε και μεγαλύτερο μπαλόνι....

Για το τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τη Ρεβέκκα, περήφανη μαμά δυο πριγκίπων, για το βραβείο που μου χάρισε και με τη σειρά μου να το χαρίσω σε όλους σας, καθώς έχω ήδη κάνει την επίσημη ... απονομή....
Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

52 σχόλια:

Unknown είπε...

Ανεράιδα είσαι καταπληκτική!!! Δεν θα σταματήσω να το λέω!!! Πέρνα να δεις και μερικά νέα απο εδώ http://skeftomaiaraiparho.blogspot.com/2011/01/y-enjoy-scrapping-greecycle.html

.. είπε...

πολύ ωραίο!!αντεχει στη θερμοκρασία της λάμπας?
καλή εβδομάδα!!

Marie είπε...

Πάλι έκανες το θαύμα σου!!! Πολύ πολύ ωραίο φωτιστικούλι (αν και έχω την εντυπωση ότι όσο να'ναι θα κόβει λίγο το φως) δοκίμασε και πες μας! Μπράβο σου και πάλι!!!

λΕλένη είπε...

Καταπληκτικό και πάλι! Με αυτή την τεχνική γίνονται μικρά αριστουργήματα! Όμως και εμένα μου δημιουργήθηκε η ίδια απορία με της irida!

Ειρηνη Σ είπε...

χρυσοχερα Ανεραιδα εκανες παλι το θαυμα σου
φιλια

Ανεράιδα είπε...

Βρε κορίτσια, είστε φοβερές!! Τρέχω να συμπληρώσω την ανάρτηση με τις απαντήσεις σε αυτά που ρωτάτε και που είχα στο μυαλό μου να τα αναφέρω... τα ξέχασα όμως στην προσπάθειά μου να φτιάξω σωστά το tutorial....Ευχαριστώωωωω!!!

anthivolon είπε...

Yπέροχο αποτέλεσμα, για νεραϊδένια δωμάτια!!
Φιλιά

Αlex... είπε...

Τελεια κατασκευη!!!Μπραβο Ανεραιδα!!!Σ'ευχαριστω που το μοιραστηκες μαζι μας.Οι οδηγιες ηταν πολυ καλες!Ισως προσπαθησω να φτιαξω κατι αναλογο στο μελλον!

Νίκη είπε...

Τέλεια ιδέα για φωτιστικό, νομίζω είναι ότι πρέπει για παιδικό δωμάτιο.

ChinaCatSunflower είπε...

Τέλειο είναι πολύ χαρούμενο !!!

eleni είπε...

Aνεράιδα,κουκλίστικο έγινε!Τα μικρά σου θα το καταχάρηκαν!

Την κατασκευή σου με πηλό,τη βρήκα πολύ γλυκούλα-πήρα κι εγώ,άντε να δούμε τι θα φτιάξω χιχι...
Φιλιά!

Rena είπε...

Πολύ καλοοοό!!!
Εχει πολύ δουλειά βέβαια αλλά το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει σωστά;

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Πολύ όμορφο!!!! Εμείς οι γερμανοτραφείς (χαχαχαχα) φτιάχνουμε κάθε χρόνο με αυτήν την τεχνική Laternen για τη γιορτή του Αγ. Μαρτίνου το Νοέμβριο. για να πετύχουμε μεγαλύτερη διαφάνεια χρησιμοποιούμε συνήθως χρωματιστά ριζόχαρτα πολύ ψιλά. Φέτος που δοκιμάσαμε και με κανονικό ριζόχαρτο δεν ήταν και πολύ ωραίο, ή μάλλον όχι τόσο ωραίο... Το πιο ψιλό χρωματιστό ριζόχαρτο εφαρμόζει καλύτερα!!!!! Για τις λάμπες έχεις δίκιο, αν δεν είναι συμβατική πυρακτώσεως, δεν έχεις κανένα πρόβλημα... Τέλειες οι οδηγίες σου πάλι!!!! Μπράβο!!!! Μόλις βρω χρόνο, θέλω κι εγώ να κάνω ένα φωτιστικό για το γραφείο-εργαστήριό μου.... Φιλιάάάά

eudokia είπε...

αχ,τί καλό!!και είναι και στα χρώματά μου!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Ανεράϊδα, κατ αρχάς να σ ευχαριστήσω για το πολύύύ
τιμητικό σχόλιο που άφησες στην ανάρτησή μου, δεν έχω λόγια ειλικρινά, και τώρα να καταθέσω για άλλη μια φορά τον θαυμασμό μου στις δημιουργίες σου.
Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!!

Irini είπε...

Τρελάθηκα τώρα.....τι όμορφη κατασκευή και πόσο εύκολη φαίνεται! Τι να πω.....μπράβο Ανεράιδα,υπέροχη ιδέα! Ευχαριστούμε και για τις οδηγίες!

Vana είπε...

Πολύ όμορφο το φωτιστικό σου Ανεράιδα! Μπράβο!

Η ΑΠΕΝΑΤΙ ΟΧΘΗ είπε...

κουκλίστικο το φωτιστικό , τέλειο για παιδικό δωμάτιο!!

para-kelsoscooks είπε...

Πραγματικό νεραιδοφωτιστικό για νεραιδοδωμάτιο νεραιδούλας.

ιρινι είπε...

Εισαι φοβερή!!!!Κάθε φορά εντυπωσιάζομαι με τις κατασκευές σου ,και οι οδηγίες σου τόσο σαφείς,που μέχρι και εγώ..μπορώ να τις κάνω!!!
Φιλάκια Ανεραιδούλα μου!!!

ArtAtHome είπε...

ανεραιδα φοβεροοοοοοοοο εισαι η ειδικοσ στα φωτιστικα μπραβοοο πανεμορφο εγινε

Maria είπε...

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΔΕΑΑΑΑΑΑΑ...ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΑΠΟΙ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑΚΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΑΝΑΨΕ!ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!

misirlouka είπε...

Αγαπητη Ανεραιδα ευχαριστω πολυ για σχολιο που εκανες στην αναρτηση μου.
Πολυ καλη η ιδεα σου για το φωτιστικο παπιε μασε.....και οι οδηγιες εξαιρετικες.
Να σαι καλα και να εχεις μια υπεροχη βδομαδα!!!!!!

Διασκέσις είπε...

Καταρχήν εντυπωσιάστηκα από το γαλάζιο!!!Πως έγινε αυτό;;;;Κατά δεύτερον το βρίσκω φανταστική ιδέα!!Από οικονομικής απόψεως δεν έχει κόστος αλλά έχει δουλειά απ'όσο ξέρω!!!Αλλά φαίνεται ότι δεν κόλλας σε τέτοιες λεπτομέρειες!Μπράβο!Κατά τρίτον σε μια κατασκευή με μπαλόνι και χαρτί που επιχείρησα το μπαλόνι γιατί δε μου ξεκόλλησεεεεεε;;;;;;;φιλιά!

χρυσάνθη είπε...

Είσαι τρομερή σε ιδέες και κατασκευές!!!!!!!!!!Μπράβο κοπέλα μου!!!!!!!Καλό μήνα!!!!

Anzouya είπε...

αΠΛΆ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΌ! Τέλειο το αποτέλεσμα και οι οδηγίες πολύ κατατοπιστικές. Ευχαριστούμε!

LL είπε...

Τέλειο Ανεράιδα μου!!! Υπέροχο!!!! Καλό μήνα πάντα δημιουργικά!!!

Unknown είπε...

einai panemorfo!!!!!! bravo!!!! kalo mina kai panta tetoies aneraidenies dimiourgies!!!!

Ειρηνη Σ είπε...

Ανεραιδα καλο και δημιουργικο μηνα

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Όταν λέω εγώ ότι έχεις γίνει η δασκάλα μας.... εχθές εν τω μεταξύ έβλεπα ένα βιντεακι με κάτι παρόμοιο, αλλά... είμαι και σκράπας και δεν ξέρω αγγλικά και δεν κατάλαβα τίποτα, οπότε το μάθημα σου ήταν αυτό ακριβώς που χρειαζόμουν. σε ευχαριστώ κοριτσάκι. όταν γυρίσω ελλάδα... θα φτιάξω ένα φωτιστικό για το δωμάτιο της εγγονής μου.

princess είπε...

Καταπληκτικότατο!!! δεν έχω λόγιαα ανεραιδα μου είναι απίθανο για ακόμη μια φορά έδωσες τον καλύτερο σου εαυτό.....

lourdi lourdaki είπε...

Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ-ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ...ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ!!!ΤΕΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΠΡΑΒΟ!!ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!

Maria είπε...

Γεια σου κορίτσι μου!!!πολύ καλή η κατασκευή σου!!!ευχαριστώ για τις οδηγίες σου!!!Καλό μήνα!!

Μαιρη είπε...

Είναι τέλειο!!! Μπράβο σου!!! Υπέροχα χρώματα!!!

Δρ. Βρακατόρ είπε...

Πολύ όμορφο, όπως όλα όσα φτιάχνεις!

NANTIA είπε...

Ρε κορίτσι, τι άλλο ακόμα θα φτιάξεις!!! Έμεινα για άλλη μια φορά...άναυδη!
Καλό μήνα!!!

Λαμπρινή είπε...

Φαντάζομαι τα κορίτσια μόλις το είδαν αναμμένο!!Πολύ όμορφη κατασκευή και χρωματική επιλογή!Φαντάζομαι θα κόβει λίγο το φως αλλά αυτό είναι και σχετικό γιατί κάποιος μπορεί να μην θέλει και πολύ έντονο φωτισμό στο δωμάτιο του.Καλό μήνα και πολλά φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Exeretiko !!! bravo!!!! eyxaristoume gia tis FRESKIES idees!!!

Σιροπιαστό Μπρόκολο είπε...

plaka me kaneis!!! einai teleio!!

Δημιουργία είπε...

Τοσα εχεις κανει, το φωτιστικο με παπιε μασε θα σου γλιτωνε.Καλο μηνα να εχεις.

Λαμπρινή είπε...

Πέρασα να σ'ευχαριστήσω για την βοήθειά σου με το λινκ.ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ !!!Και ήταν τόσο απλό...Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!Φιλιά!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Πω πω πω είναι φανταστικό! Βρε Ανεραιδα κάθε φορα που σε επισκέπτομαι εχω μια αγωνια για το τι θα έχεις φτιάξει!! Είσαι πραγματικά χρυσοχέρα και άξια!! Μπράβο σου και παλι! Καλο μήνα και τα φιλιά μου!

simonmad είπε...

Φανταστικό σου βγήκε, και πολύ όμορφος ο συνδυασμός των χρωμάτων! Τα δε πέταλα, το κάνουν ακόμα πιο ζουζουνιάρικο! Μπράβο σου Ανεραϊδούλα!

stavroula m είπε...

Ανεράιδα πέρασα να πω μια καλημέρα κι έπεσα πάνω σε μια πανέμορφη κατασκευή και σ' ένα βουνό από σχόλια!!!! Δεν έμεινε για μένα κάτι...τα έχουν πει όλα! Τις ικανότητές σου τις γνωρίζω από παλιά και είμαι σίγουρη πως κάθε φορά κάτι εκπληκτικό θα μας παρουσιάσεις!!!! Καλημέρα και φιλιά στις νεραϊδούλες σου!!!!

Demi είπε...

Ανεραιδα μου φανταστικό το φωτιστικό σου!!!Πολύ ωραία και πρωτότυπη δουλειά!συγχαρητήρια!

Ανώνυμος είπε...

na rwthsw kati? ti eidous xrwmata einai kalutero na xrhsimopoihsoume?

Ανεράιδα είπε...

Ανώνυμε/η, εγώ χρησιμοποίησα ακρυλικά. Νομίζω ότι είναι η καλύτερη επιλογή....

Ανώνυμος είπε...

euxaristw polu!

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΧΙΚΑ, ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕΣ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΦΙΛΙΑΣ ΣΤΟ FB.
ΕΠΕΙΤΑ, ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΦΩΤΟ, ΠΡΟΣ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ, ΔΕ, ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ! ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΠ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ, ΤΟ ΟΤΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ!!!
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ:Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΝΑ ΠΛΑΙΣΙΩΝΕΤΑΙ Κ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΑΦΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Κ ΛΟΓΩ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΠΕΡΝΑΜΕ ΜΑΖΙ!!!
ΜΑΡΙΝΑ ΝΙΚΗΦΟΡΑΚΗ - ΚΡΗΤΗ.
ΦΙΛΑΚΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΕΞΕΡΑΙΤΙΚΟ !!!

ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΦΤΑΙΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΜΠΟΥΜΠΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ....

ΧΘΕΣ ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ Η ΑΤΛΑΚΟΛ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ ΕΙΧΕ ΣΚΑΣΕΙ :(:(:(:(

ΓΙΑΤΙ ????

ΑΘηνά

Ανεράιδα είπε...

Αθηνά, μην ανησυχείς καθόλου! Το μπαλόνι έσπασε μάλλον από τη ζέστη.....θα πάρεις ένα άλλο μπαλόνι, θα το βάλεις μέσα στη μπάλα, στη θέση του προηγούμενου, μόνο που θα κρατήσεις το στόμιο απέξω για να το φουσκώσεις.....φουσκώνοντάς το θα δεις τον αέρα να βγαίνει και την μπάλα από εφημερίδα να φουσκώνει και να τεντώνει .....Θα το αφήσεις κάπου μέσα να στεγνώσει και θα δεις που θα γίνει τέλειο! Καλή επιτυχία!

Unknown είπε...

Υπεροχη κατασκευη... τι ειδους χρωματα χρησιμοποιειτε για να βαψτε το πεπιεσμενο χαρτι;

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails