16.2.11

Φτιάξτε μόνες σας την αποκριάτικη στολή του παιδιού σας

Σίγουρα θα είναι πιο πρωτότυπη, πιο όμορφη και φυσικά μοναδική!! Άσε που θα έχετε και την ικανοποίηση ότι τη φτιάξατε μόνες σας!

Εύκολη και γρήγορη στολή αγγελάκι, που χωρίς τη φούστα, ταιριάζει και σε μικρό αγόρι....Την έφτιαξα πέρυσι για τη μεγάλη μου κόρη. Δείτε την με αναλυτικές οδηγίες εδώ.

Για μια νεραϊδένια φούστα από τούλι δείτε πώς φτιάχνουμε μια tutu ή πατήστε στο λινκ κάτω από τη φωτογραφία.

Ένα απλό, επίσημο φόρεμα μεταμορφώνεται σε νεραϊδένιο αν του κολλήσουμε ψεύτικα λουλούδια και φύλλα κι αν ενισχύσουμε λίγο τη φούστα του με λίγο τούλι.....Λουλούδια ράβονται και στο ραβδάκι, αλλά και στην κορδέλα στα μαλλιά, ενώ 2 συρμάτινες κρεμάστρες και ένα παλιό καλσόν γίνονται τα νεραϊδένια φτερά!


Στο παρακάτω λινκ θα βρειτε επίσης αναλυτικές οδηγίες για το πώς μπορούμε να φτιάξουμε φτερά από κρεμάστρες και καλσόν.

Στην επόμενη στολή το καπέλο φτιάχνεται με ένα χωνί από χαρτόνι και δαντέλα, το ραβδί από φελιζόλ με κρυσταλλάκια, η φούστα και η μπλούζα με τη δαντελίτσα. Πατήστε το σύνδεσμο κάτω από την εικόνα για λεπτομερείς οδηγίες στα αγγλικά.

Οδηγίες επίσης για νεραϊδένια φτερά...

Στολή πριγκίπισσας χωρίς ράψιμο....

Η ωραιότερη στολή κατά τη γνώμη μου! Όλα είναι φτιαγμένα στο χέρι: το στεφάνι στα μαλλιά φτιάχνεται περίπου όπως αυτά που είχα φτιάξει εδώ, το ραβδάκι με λουλουδάκια και κορδέλες αλλά μπορείτε να φτιάξετε και με πηλό ή χαρτόνι, η φούστα ράβεται με λεπτομερές πατρόν που θα βρείτε στο σύνδεσμο κάτω από τη φωτογραφία... Το δακτυλιδάκι-πεταλούδα στο δάκτυλο και η καρφίτσα στο πέτο είναι η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά!!

Κι αλλες οδηγίες για φτερά για νεράιδες, πεταλούδες ή αγγελάκια....

Κατασκευή φτερών πάλι με πολλές φωτογραφίες και αναλυτικές οδηγίες....

Στολή Σταχτοπούτας με επαγγελματική ποιότητα για έμπειρες στη ραπτική μαμάδες...

Η Κοσκινοσκουφίτσα (αναλυτικές οδηγίες και πατρόν στο σύνδεσμο κάτω από τη φωτογραφία)

Άλλη μια υπέροχη στολή: οδηγίες για τη φούστα, το γιλεκάκι και τα φτερά θα βρείτε στα αγγλικά στην παρακάτω διεύθυνση.

Πανέμορφη στολή Tinkerbell από μια εξαιρετικά ταλαντούχα μαμά:


Τινκερμπελ επίσης με αναλυτικές οδηγίες, για μαμάδες που ξέρουν να ράβουν:


Δυο πανέμορφες και πρωτότυπες ιδέες, όχι και τόσο δύσκολες στην κατασκευή: στολή χάρτινη κούκλα φτιαγμένη με χαρτόνι, αλλά και Ραπουντζέλ με κοτσίδα και πύργο!! Δεν είναι απίθανες;;


Και για να μη λέτε ότι δε σκέφτομαι τις αγορομάνες, σας δείχνω ένα πάρα πολύ ωραίο Πίτερ Παν και πολύ εύκολο να φτιαχτεί, αρκεί βέβαια να βρει κανείς τσόχα σε αυτούς τους χρωματισμούς.

Εντυπωσιακή ιδέα και η παρακάτω αλλά όχι και τόσο βολική, φαντάζομαι.....στολή Lego με το τουβλάκι φτιαγμένο από χαρτόνι!
www.countryliving.com

Στολή μελισσούλα για αγοράκια ή κοριτσάκια!
deliacreates.blogspot.com

Στολή λιβελούλα που επίσης ταιριάζει και στα μωρά και των δύο φύλλων:
amazingmoms.com

Ιδιαίτερα εύκολη στολή πειρατή (χωρίς ράψιμο)
amazingmoms.com

Και η τελευταία πρόταση για παιδιά ιδιαίτερα ζωηρά: το διαβολάκι!!


Εγώ πάντως ψήνομαι να τους φτιάξω κάτι από τα παραπάνω.....εσείς;;;

31 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Eίπα κι εγώ! Εμάς με τα αγόρια ..τίποτα? Αλλά μας σκέφτηκες!! Ευχαριστούμε!

Ειρηνη Σ είπε...

ολες οι στολες Ανεραιδα μου ειναι ομορφες
εμενα μου αρεσε πιο πολυ το διαβολακι

Craft Fairies είπε...

Παιδάκια μπορεί να μην έχουμε...ακόμη...αλλά μια χαρά μπορούν να γίνουν και για μεγάλα παιδάκια!Για άλλη μια φορά σε ευχαριστούμε :-)

http://3el-lifecoaching.blogspot.com είπε...

τι όμορφες φωτογραφίες είναι αυτές!!!!!!!!!!
πολύ χαριτωμένες όλες οι στολές. οι μανούλες
θα βρούν ωραίες ιδέες για τα παιδάκια τους.
μου θύμισες όταν ήταν τα παιδιά μου μικρά και
έραβα τις στολές τους.

χρυσάνθη είπε...

Τι όμορφες στολές!Μου θύμισες τα νειάτα μου.Κάθε χρόνο έραβα και από μιά στολή για τα παιδιά μου και ήμουν πολύ ευτυχισμένη!!!!!Κρίμα που δεν τις κράτησα , (τις χάρισα) να σας τις έδειχνα!!!!

Νίκη είπε...

Ανεράιδα μου με σώζεις! Έχει μια βδομάδα που κλέει να ντυθεί διαβολάκι και δε θέλει τη στολή πειρατή που έχει από πέρσι.Είναι και τρία δεν γίνεται να αγοράζουμε καινούριες κάθε χρόνο...

lourdi lourdaki είπε...

ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!
ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΦΤΙΣΤΗΡΙ ΜΟΥ!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

Μαριάννα είπε...

καλημερα! να σε καλα! εγω θα φτιάξω (θα προσπαθήσω δηλαδή)την μωβ στολη για την ανιψιά μου(το αγαπημένο της χρώμα)και την μελισουλα για την κόρη μου!

Marie είπε...

Να σου πω την αλήθεια η στολή Lego θα ήταν ότι πρέπει για'μένα!!! (κρύβει και τα παχάκια!!!) χα χα...Σ'ευχαριστούμε και πάλι για τις ιδέες!! Καλή σου μέρα!!!

Magdalene B. είπε...

Και γω ψήνομαι!όταν κάνω κάτι θα το ανεβάσω να το δειτε!φιλια!ειναι πανεμορφες!

Lefkothea είπε...

ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ,ΟΤΑΝ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΡΑΒΕ ΤΙΣ ΣΤΟΛΕΣ....ΤΙ ΜΑΓΙΣΣΑ ΜΕ ΕΚΑΝΕ,ΤΙ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟΥΛΗ...ΤΙ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΘΕΕ ΜΟΥ....ΑΑΑΧ,ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ....

Μarion, είπε...

Τι ωραίες στολές. Αμα έχεις φαντασία φτιάχνεις ωραία πράγματα.
Ωραίες ιδέες.

Marina είπε...

Tα'χω κάνει.....Και κλόουν και ανεμώνα και μεξικάνο(τον αντρούλη μου!!!).

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φανταστικές ιδέες..όταν ήταν οι κόρες μου μικρές τους έφτιαχνα τώρα τα παιδιά επιρεάζονται απο την τηλεόραση δυστυχώς.

Δέσποινα είπε...

Πολύ ωραίες ιδέες για μαμάδες

Rena είπε...

Ωραίες ιδέες και πραγματικά μπορείς να φτιάξεις πολλά πράγματα και να το διασκεδάσεις κι όλας παρά ν' αγοράσεις έτοιμη!

ιρινι είπε...

σε παρακαλώ, να προτείνης κάτι και για μένα!!!!επειδη δηλ. δεν εχω μικρά παιδια, δεν δικαιούμαι μια στολή??????Πέρνα απο το blog , θέλω κάτι να δείς!!!
Φιλάκια!!!

mirsini's creations είπε...

Καλα, εισαι φοβερη! Πολυ καλη αναρτηση και χρησιμη για ολες τις χρυσοχερες μαμαδες! Τα νεραιδακια φανταστικα και το μελισσακι και ο Πητερ Παν! Πολυ καλη ερευνα! Μπραβο! Εγω οταν βρω χρονο θα φτιαξω φτερα για τα γατακια μου και για εμενα! Ειμαι λιγο τρελη, ε?
Φιλιαααα!!

Λαμπρινή είπε...

Αυτήν την ανάρτηση ήθελα να την δω με την ησυχία μου και σήμερα βρήκα τον χρόνο.Πολύ χρήσιμα όλα όσα μας δίχνεις,ειδικά η δική σου φουστίτσα από τούλια και τα στεφανάκια σου!!Εντυπωσιακή και η φούστα της πρώτης εικόνας! Βλέποντάς την νομίζεις ότι είναι περίπλοκη αλλά είναι τόσο εύκολη..Σ'ευχαριστούμε πολύ!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Εσύ έκανες ολόκληρη έρευνα στο διαδίκτυο!!! Είναι όλες υπέροχες οι ιδέες που προτείνεις. Με λίγη φαντασία και παραπάνω μέτρα προσαρμόζονται και σε ...κάπως μεγαλύτερα παιδιά! χι χι

Afroditi Dionysopoulou είπε...

πολύ καλό , ευχαριστούμε :-)))

fillitsa's handmade crafts είπε...

πολύ ωραίο το μπλόγκ σου και πάρα πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου!!καλώς σε βρήκα! :))

Ανεράιδα είπε...

Κορίτσια, ευχαριστώ για τα σχόλια και καλωσήλθατε οι νεοφερμένες!! Μ' αρέσει πάρα πολύ αυτό που λέτε ότι ράβατε ή σας έραβαν τις στολές!! Και μένα μου έφτιαχνε η μαμά μου και μάλιστα η στολή που θυμάμαι περισσότερο με νοσταλγία ήταν μια που φόρεσα στην έκτη δημοτικού, σπανιόλα, πολύ απλή αλλά τόσο όμορφη! Δυστυχώς, τα παιδιά όπως λέει η Αχτίδα, είναι δύσκολο να πειστούν σήμερα να φορέσουν στολή χειροποίητη, καθώς το μάρκετινγκ είναι πολύ αποτελεσματικό!

kiki είπε...

Πολύ καλή και οικονομική πρόταση! Μπράβο!

Demi είπε...

Πολύ ωραίες ιδέες! ευχαριστούμε!!!!

ChristinaD είπε...

πολύ ωραίες στολές!!!καλή ιδέα για του χρόνου!

Ανώνυμος είπε...

Κατι σε λεοπαρδαλη εχεις;

Ανώνυμος είπε...

Giati den bazete stoles kai gia megalytera koritsia

Μικρές Οπτασίες-Χειροτεχνήματα είπε...

υπέροχες ιδέες κ για εμάς τις αγορομανες!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

θα μπορουσατε να βαλετε περισσοτερες στολες
οπως του κλοουν

G.B. είπε...

Πραγματικά θα ήταν πολυ χρήσιμο αν έβαζες πατρον για στολή κλόουν! Πολυ ωραίο το blog σου!

hkathimerinotita.blogspot.gr

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails