8.2.12

Υφασμάτινη θήκη για το μπάνιο

Όπως σας έλεγα στην προηγούμενη ανάρτηση, αγαπώ τα πράγματα εκείνα που με βοηθούν να κρατώ τακτοποιημένο το σπίτι.....ένα από αυτά είναι οι κρεμάστρες, άλλο είναι τα κουτιά και τα καλάθια, αλλά έχω και κάμποσες επιτοίχιες θήκες....ποτέ δεν έχω δοκιμάσει να φτιάξω μία μόνη μου, αν και πρόκειται για μια πολύ καλή ιδέα, και, αν τη φτιάξεις μόνος σου, την κάνεις και όπως ακριβώς τη θέλεις.....

Η Νεκταρία από τη Σαντορίνη είχε την ωραία ιδέα....μου έστειλε μια θήκη που έφτιαξε για το μπάνιο της για τα τσιμπιδάκια, τα κραγιόν και οτιδήποτε άλλο σχετικό μπορεί να έχει μια γυναίκα στον καθρέπτη της. Η ίδια γράφει: ννοείται πως χρησιμοποίησα ραπτομηχανή...πρώτα δίπλωσα το ύφασμα σαν μια μαξιλαροθήκη,το σταθεροποίησα με καρφίτσες, έβαλα χοντρό χαρτόνι από μέσα για να στέκεται και το γάζωσα...ύστερα, έκοψα μικρότερα κομμάτια, έραψα τη δαντέλα πρώτα και στη συνέχεια, διπλώνοντας από μέσα για να μην ξεφτίσει, το ξαναγάζωσα".



Να μια ωραία ιδέα για όσες έχουν ραπτομηχανή! Σ' ευχαριστώ πολύ, Νεκταρία, περιμένω με ανυπομονησία το σπιτάκι!!

Καλό βράδυ και καλά μυαλά σε όλους μας! Και μια συμβουλή: κλείστε την τηλεόραση! Ενημερώνεστε από αλλού.....Οι άνθρωποι έχουν ξεφύγει, δεν τα πιστεύω αυτά που ακούω στις ειδήσεις.....τα σχόλια των "μεγαλοδημοσιογράφων-σχολιαστών" είναι επιεικώς απαράδεκτα.....Δεν ξέρω ποιοι τελικά είναι χειρότεροι, αυτοί ή οι πολιτικοί μας.....

19 σχόλια:

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Πολύ καλή η ιδέα σου!!!! Και πολύ καλό το σχόλιο σου , εμείς δεν ακούμε πλέον ειδήσεις πάρα ότι διαβάζουμε στο ιντερνέτ!!!! Ετσι ειναι τους σιχαθήκαμε!!!!

Υ.Γ Ηθελα να σε ευχαριστήσω για το μαιλ με τις κλεμένες φωτό, βρήκα και εγώ μερικές!!! και ήθελα να μου πεις πως βάζεις τ'ονομά σου πάνω στις φωτό!!! Ευχαριστώ

Rena είπε...

Πολύ όμορφες οι θήκες σου Νεκταρίας και φαίνονται πολύ βολικές!!!

para-kelsoscooks είπε...

Πολύ καλή και χρήσιμη η ιδέα σου.
Όσο για την τηλεόραση, την έχω κλείσει προ πολλού. Φιλιά

Marina είπε...

Μαζί σου Ανεράιδα για την τηλεόραση!!!! Ψευτιές και "ζήτω η τρέλλα"....Ε...όχι δε θα με πεθάνουνε αυτοί!!!
Ωραία ιδέα η θήκη και για την κρεβατοκάμαρα, για τις πιτζαμούλες, αλλά και για το εργόχειρο, αν είσαι προκομμένη σαν και μένα που αρχίζω ταυτόχρονα δύο-τρία εργόχειρα έτσι για να μη βαριέμαι και κάνω ύστερα 5 χρόνια να τα τελειώσω!!!...χα....χα...χα....

Rena Christodoulou είπε...

ΕΧΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!!!!!!!!
ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ!!!!!!!
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΘΗΚΗ ΤΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΑΣ!!!!!!
ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΦΥΛΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΤΟΥΛΑΠΕΣ ΜΟΥ, ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΘΗΚΗ, ΓΙΑ ΚΑΛΤΣΕΣ, ΜΑΝΤΗΛΙΑ, ΜΙΚΡΟΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!
ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΟΥΚΛΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ!!!!!!!!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!

Φιλία είπε...

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΕΛΟΣ εδώ και καιρό!!!!
Δεν αντέχω άλλα παπαγαλάκια, άλλους τρομοκράτες, άλλα θρίλερ.....
Παιδιά, αγοράζετε ΜΟΝΟ Ελληνικά, είναι η μόνη αντίσταση που μας απόμεινε, ας την κάνουμε!!!!

Η θήκη πολύ όμορφη και εξυπηρετική... θα την προσπαθήσω!
Φιλιά

τζένη είπε...

Καλημερα!!!

Πόσο θα ήθελα και εγω να ξέρω να γαζώνω.. Με μια ραπτομηχανή μπορεις να κάνεις θαύματα. Αντε να με δω ποτε θα αξιωθω να πάρω μια. Πολύ όμορφη η θήκη και πολύ πρακτική.

marikristin είπε...

Πολυ ομορφη και ευκολη θα κανω κι εγω μιασ κι εχω ραπτομηχανη,επισης επειδη εχω στο κρεβατι μοθ στο προσκεφαλο μαξιλαρες θελω κι εκει αλλα να πω την αληθεια το φοβαμαι λιγο μην τυχον και αποτυχω αν μπορουσατε να μας δειχνατε,επισησς για το σχολιο με τις ειδησεις ειναι σκετη καταθλιψη απο το πρωι ωσ το βραδυ μας ψελνουνε ξερω κι εγω ποσο πια να μπορεσουμε να αντισταθουμε?φοβαμαι οτι θα καταφερουν στο τελος?

Ειρήνη είπε...

Πολύ ωραία η θήκη!!!Όσο για τους δημοσιογράφους που υποτίθεται μας ενημερώνουν,όλοι πια πιστεύω έχουμε καταλάβει πως παίζουν το παιχνίδι των πολιτικών.....πουλημένοι και βολεμένοι όλοι τους στις καρέκλες τους!!!!

annettaspace είπε...

Πολύ ωραία ιδέα. Ευχαριστούμε τη Νεκταρία που τη μοιράστηκε μαζί μας και 'σένα Ανεράιδα, που μας την έδειξες.
Όσο για την τηλεόραση, δεν την ανοίγω πιά ποτέ!!! Μου λέει ο άντρας μου "μα καλά, ο κόσμος χάνεται και 'συ δεν ανοίγεις να ακούσεις τις ειδήσεις???".... σιγά να μην τους δώσω και αξία ... με τις ψευτιές που μας αραδιάζουν.

Nena είπε...

ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

Μαριάννα είπε...

Ομορφη και χρήσιμη ιδεα!!!
Θα προσπαθησω και εγω!!
Φιλια!

Pepi είπε...

Πολύ πρακτική κατασκευή!

Vita είπε...

Πρακτική για τα μικροπράγματα που γεμίζουν τασσάκια και μπολάκια.
Κάτι σε περιμένει στο blog μου...

Zoe είπε...

Πολύ πολύ ωραία ιδέα... Θα την παλέψω κι εγώ... (σήμερα είμαι εξουθενωμένη γιατί πάλευα με μια τσάντα- θα σας τη δείξω σύντομα στο μπλογκ μου, γιατί τελικά νίκησε και βγήκε κούκλα)!

@ Tζένη: Κάθε τέλος Σεπτέμβρη - αρχές Οκτώβρη, βγάζει το Lidl, φθηνή και καλή ραπτομηχανή (εγώ πήρα τη δική μου το περασμένο Φθινόπωρο γύρω στα €80, κατόπιν παρότρυνσης φίλης που την έχει 3 χρόνια και πάει σφεντόνα)... Ξέρω ότι δεν πρέπει να αγοράζουμε ξένα και ειδικά γερμάνικά προϊόντα, αλλά στην περίπτωση των ραπτομηχανών, όποια και να πάρεις, γερμανική θά'ναι (και πανάκριβη - από €200 και πάνω)...

mary's crafts είπε...

Πολυ ομορφη η θηκη!!!!!!
Οσο για την τηλεοραση δεν προσφερει τιποτα πια!
Φιλακια!!!

Δημιουργία είπε...

Ομορφη ιδεα, εξυπηρετικη.

Demi είπε...

Ωραία θήκη και για τα υλικά των κατασκευών μας!!!μπράβο Νεκταρία!!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails