9.12.13

Στολιδάκια-γούρια από πηλό









Αυτά τα χριστουγεννιάτικα στολίδια μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε σαν γούρια είτε σαν στολίδια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Τα έφτιαξα ως εξής:

Υλικά

  • 1 πακέτο αυτοξηραινόμενος πηλός
  • ακρυλικά χρώματα
  • χάντρες, κορδέλες

Εργαλεία

  • πλάστη για τον πηλό
  • μια παλιά δαντέλα
  • κουπ πατ με χριστουγεννιάτικα σχεδιάκια

1. Άνοιξα τον πηλό σε φύλλο και άπλωσα πάνω του μια παλιά δαντέλα. Η μέθοδος αυτή είναι ένας πανεύκολος τρόπος να αποτυπώσουμε σχέδια στον πηλό.



2. Πίεσα καλά σε όλη την επιφάνεια γυρνώντας τον πλάστη.

3. Αφαίρεσα προσεκτικά τη δαντέλα. Το σχέδιο της είχε αποτυπωθεί στο φύλλο του πηλού.

 4. Έκοψα με το κουπ πατ μελετώντας το σημείο για να βγει ωραίο το σχέδιο.

5. Έτοιμο! Έκανα και μια τρυπούλα με ένα ξυλάκι για σουβλάκι, για να περάσει από εκεί το κορδονάκι.


6. Εκτός από τα σχεδιάκια με κουπ πατ, έφτιαξα χάντρες και μερικά ακανόνιστα σχήματα, σαν κοχύλια ή κυλινδρικά, γυρνώντας γύρω από ένα ξυλάκι ένα κομμάτι πηλό.

7. Σε μερικά έκανα δύο τρύπες, τη μία πάνω την άλλη κάτω, για να στερεώσω και δεύτερο στολιδάκι στην κάτω μεριά.


8. Αφού τα χρωμάτισα, τα σύνδεσα με κορδονάκια ή κορδέλες και τα στόλισα με χάντρες.
Καλά Χριστούγεννα!!!

14 σχόλια:

Ελένη Φλογερά είπε...

Πανέμορφα έγιναν! Χρησιμοποίησες ωραία χρώματα και σχέδια.
Καλές γιορτές!
Φιλάκια!

Βάσια είπε...

Υπεροχα!
Σουπερ η ιδεα με την δαντελα!!!
Καλες γιορτες να εχετε!

κυκλάμινο είπε...

Πανέμορφα έγιναν. Φιλάκια

Mcubed-creations είπε...

Τέλεια έγιναν!!! Μπράβο σου!! Καλές γιορτές να έχεις Ανεραιδά μου!! Φιλιά

Anastasia είπε...

Πανέμορφα!! Ωραίο το κόλπο με την δαντέλα!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Πολυ ομορφα. Μου είχαν λείψει οι δικές σου δημιουργιες

Σοφία Τσιμάρη είπε...

πολυ εξυπνο και ευκολο......καλες γιορτες να χουμε

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πολλή έξυπνη ιδέα..θα το έχω στα ..υπόψιν!Τα γούρια σου φανταστικά και ρομαντικά.

Funky Monkey είπε...

Πολύ πολύ όμορφα! Καλές γιορτές!

Amanda είπε...

Ανεράιδα είμαι 13 χρονών και θέλω να με συμβουλέψεις να κάνω κάτι μικρό έξυπνο και πρακτικό για τους συμμαθητές μου στο σχολείο 22 παιδιά είμαστε.Πλζ χρειαζομαι αμεσα απαντηση και βοηθεια!!Δεν θελω αν αγορασω και αλλα να φτιαξω κτ μονη μου εχω κορδελες χαντρες πηλο και χρωματα ακρυλικα και σε σπρει θελω να ειναι και για αγορια και για κοριτσια!θενκσ!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

αφιερωμενο αποκλειστικα σε σενα με ολη μου την αγαπη
http://starsandicicles.blogspot.gr/2013/12/blog-post_5465.html

Anzouya είπε...

Πόσο εντυπωσιακό το εφέ με την δαντέλα! Είναι τέλεια! Και του χρόνου!

Eni Sile είπε...

Πάρα πολύ όμορφα όλα τους...Μου αρέσει πολύ η χρωματική τους απόχρωση...
Καλό βράδυ να έχεις...

lia είπε...

Όμορφα τα στολιδακια-γουρια σου και του χρονου και καλες γιορτες να έχεις !!!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails