14.11.12

Κουμπαράδες-σπιτάκια από ζυμάρι αλατιού

Επιτέλους, κατάφερα να φτιάξω κι εγώ δυο κουμπαράδες για την πρόσκληση που με εξαιρετική επιτυχία οργάνωσε η Ρένα.....Η ιδέα ήταν να φτιάξουμε με απλά, ανακυκλώσιμα υλικά κουμπαράδες για να ενισχυθεί το Παιδικό Χωριό SOS. H ανταπόκριση ήταν μεγαλειώδης: μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 600 κουμπαράδες (δείτε τους εδώ). Εγώ πάντως αν προλάβω, θα φτιάξω κι άλλους!



Πώς τους έφτιαξα:
  1. Πήρα δυο κονσερβοκούτια από μανιτάρια, το ένα μεγάλο, το άλλο μικρό.
  2. Έφτιαξα το ζυμάρι μου ως εξής: ανακάτεψα μισό φλιτζάνι νερό, μισό φλιτζάνι αλάτι και ένα φλιτζάνι αλεύρι.  Έγινε μια μαλακή ζύμη.
  3. Άνοιξα λίγη ζύμη με τον πλάστη και την άπλωσα σε φύλλο, τύλιξα μ' αυτό το ένα τενεκεδάκι και έκοψα το περίσσευμα. Ύστερα άρχισα να πατάω με το δείκτη του χεριού μου το ζυμάρι πάνω στο τενεκεδάκι για να κάνει αυτά τα εξογκώματα.
  4. Έφτιαξα τη σκεπή ως εξής: έκοψα ένα κομμάτι χαρτί και το τύλιξα σε χωνάκι ώστε να ταιριάζει στο κονσερβοκούτι. Στη συνέχεια το κάλυψα με το ζυμάρι που και πάλι είχα ανοίξει σε φύλλο.
  5. Χάραξα τις λεπτομέρειες με ένα μαχαιράκι ή οδοντογλυφίδα και άνοιξα την τρύπα για να πέφτουν τα κέρματα.
  6. Έψησα στο φούρνο σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία για δύο περίπου ώρες.
  7. Την επόμενη μέρα, τους έβαψα.
Έχει πλάκα ο ήχος που κάνει το κέρμα όταν πέφτει μέσα στον κουμπαρά! 

Αν βιαστείτε, προλαβαίνετε να φτιάξετε κι εσείς!! 
Πληροφορίες για τη πρόκληση και όλοι οι κουμπαράδες στο drasigreekblogger.blogspot.gr και στο μπλογκ της Ρένας.

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

στο ζυμάρι μάλλον μπαίνει 1 φλιτζάνι αλεύρι αντί για το 1 φλιτζ νερό που ξαναγράφεις?

ευχαριστούμε για την πολύ ωραία ιδέα για άλλη μια φορά

Ανεράιδα είπε...

Α, ναι, σε ευχαριστώ για τη διόρθωση.....έκανα λάθος, εννοούσα αλεύρι....ευχαριστώ πολύ!

Rena είπε...

Μπράβο Ανεράιδα πολύ ωραίοι οι κουμπαράδες σου,πολύ παιχνιδιάρικοι και με εντυπωσιακά χρώματα!!!!
Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!!!!!!!!!!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Πολύ ωραίοι, κοριτσίστικοι και χρωματιστοί!

Rena Christodoulou είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ!!!!
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΙΣ!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

Φιλία είπε...

Γεια σου Ανεράιδα μου....
Την κράτησα τη συνταγή για τη ζύμη! Πολύ ωραίοι οι κουμπαράδες σου και άκρως οικολογικοί!!!! Είδα και το φωτιστικό της προηγούμενης ανάρτησης.... Υπέροχο!
Φιλιά πολλά

Funky Monkey είπε...

Γεια σου, Ανεράιδα! Μπράβο, είναι πολύ χαριτωμένοι! Η αλατοζύμη έχει πολλές δυνατότητες και με το ψήσιμο αφαιρείται όλη η υγρασία, έτσι η κατασκευή αντέχει πολύ στο χρόνο... Ευχαριστούμε που μοιράστηκες τη δοσολογία!! Έχω υπόψη μου δοσολογίες οι οποίες θέλουν υπερβολικά πολύ αλάτι και όσες φορές έχω δοκιμάσει, η ζύμη τελικά κάνει ρωγμές... Εσένα φαίνεται άψογη, οπότε κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω! Φιλάκια!

Pepi είπε...

Τέλειοι οι κουμπαράδες! Μπράβο!

Heaven Creations είπε...

πολυ ωραιο, εξυπνο και γρηγορο!!!
μπραβο Ανεραιδα!

Konstantina είπε...

πολύ ωραίοι οι κουμπαράδες σου!!! Μπράβο! Ωραία ιδέα αυτή με το αλμυρό ζυμάρι!!!

Anthemis είπε...

Υπέροχοι οι κουμπαράδες σου !

Fotini Crafthappy είπε...

Θέλω να την κάνω κι εγώ αυτή τη συνταγή. Βέβαια το τί θα πλάσσω μετά είναι άλλη ιστορία ...

spoon_n_love είπε...

Πανέμορφοι οι κουμπαράδες και με υπέροχα χρώματα,συγχαρητηρια γλυκό μου κορίτσι!!!Καλό σου σαββατοκύριακο

Fotini Kouzoumi είπε...

πανέμορφοι οι κουμπαράδες Ανεράιδα...Βγαλμένοι από παραμύθι!!! Ευχαριστούμε που μοιράστηκες τη συνταγή για την αλατοζύμη!!!
Φιλάκια!!!

ταραντουλα είπε...

teloio h koymparades soy aneraida moy.....mprabo

Handmade by Mika είπε...

Οι κουμπαράδες παραμυθένιοι και οι οδηγίες για το ζυμάρι άψογες! Θα το προσπαθήσω σίγουρα!
Φιλια πολλά

Ανώνυμος είπε...

ανεραιδα μου ειμαι η Αννα με τις τουρτες που σε ιεχε ζαλισει την ανοιξη!!! ΘΕλω να σε ρωτησω το εξης.Εκανα και εγω στολιδια απο ζυμαρι προχθες και ακομα δεν μου εχουν στεγνωσει ομως.Τα αφησα στον φουρνο περιπου 2 ωρες και τιποτα. Τωρα τα εχω στο καλοριφερ αλλα δεν βλεπω παλι φως ,τι να φταιει? Μηπως πρεπει να τα πεταξω?
Ευχαριστω

Ανεράιδα είπε...

Αννα, ξαναβάλτα στο φούρνο στους 80 με 100 βαθμούς, μην τα κάψεις κιόλας.... Εγώ σήμερα παρατήρησα στον ένα κουμπαρά το εξής: την ώρα που τους έφτιαχνα δέμα για να τους στείλω, αγγίζω την κορυφή του ενός και μου φάνηκε μαλακιά.....δεν ξέρω τι συνέβη, μάλλον δεν είχε στεγνώσει καλά το ζυμάρι....απορώ όμως γιατί τόσος καιρός πέρασε, τους έβαψα, τους έβαλα βερνίκι και τώρα ξαφνικά μαλάκωσε.....δεν ξέρω, κάνε μια προσπάθεια με το φούρνο πάλι για να μην τα πετάξεις....Φαντάζομαι ότι φταίει η απίστευτη υγρασία που υπάρχει αυτές τις μέρες.....

Demi είπε...

Τι όμορφα!!!!σαν να βγήκαν απο ενα παραμύθι!!τα νεραιδάκια τους λείπουν!!!!!!!μπράβο!!!!!!!

Γεράσιμος Μοσχονάς Γρίβας είπε...

Υπέροχες, καταπληκτικές ιδέες!!! Χαίρομαι πολύ που ανακάλυψα το ιστολόγιό σου! Μπράβο!

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails