28.12.12

3ος Χριστουγεννιάτικος Διαγωνισμός


edit:  για κάποιο περίεργο και εκνευριστικό λόγο το  inlinkz συνεχώς αλλάζει τη σειρά των συμμετοχών στο διαγωνισμό.....έτσι, ενώ όταν έκανα την κλήρωση οι τυχερές είδα ότι ήταν τα ονόματα που αναφέρω παρακάτω, από τα σχόλιά σας κατάλαβα ότι εσείς δε βλέπατε την ίδια λίστα που κοιτούσα εγώ....Ελέγχοντας την κατάσταση απόψε δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη.....Οι συμμετοχές και τα νούμερα μετακινούνται διαρκώς ακόμα και στην ίδια τη σελίδα του inlinkz (στη διαχείριση δηλαδή του διαγωνισμού).....Έτσι, αποφάσισα να ισχύσει η κλήρωση με τις νικήτριες όπως ανακοινώθηκαν χθες....τη στιγμή που έγινε η κλήρωση, αυτά τα νούμερα τα είχαν οι συγκεκριμένες συμμετοχές. Για να αποφύγω τυχόν παρεξηγήσεις αφαίρεσα τα νούμερα από τα αποτελέσματα. Επομένως περιμένω τα στοιχεία σας κορίτσια για να σας στείλω τα δωράκια σας!

Ανανέωση 27-12-12, 11.48
H κλήρωση μόλις έγινε με τη βοήθεια του http://www.random.org/
Τα αποτελέσματα είναι τα εξής:


Πάντα τυχερές να είστε κορίτσια.....!!

Ευχαριστώ πολύ πολύ όσες έλαβαν μέρος και διότι με τιμήσατε με τη συμμετοχή σας, αλλά και για τις ωραίες ιδέες που μοιραστήκατε.....!! Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναδημιουργήσουμε!!

Ανανέωση 27-12-12


Λίγες ώρες έμειναν ακόμα μέχρι τη λήξη του 3ου Χριστουγεννιάτικου Διαγωνισμού..... Προλαβαίνετε ακόμα να υποβάλετε τη συμμετοχή σας στο κάτω μέρος της ανάρτησης.....
Χρόνια Πολλά σε όλους!!!

Ανανέωση 22-12-12 
Τα δώρα

 1. Ένα βιβλίο για τη διοργάνωση παιδικών πάρτυ, με διασκεδαστικές συνταγές, μυστικά για την οργάνωση του πάρτυ και παιχνίδια. Έχει και πολύ ωραίες τούρτες!


2. μια σειρά από χαρτιά scrapbooking, χαρτοπετσέτες και άλλα μπιχλιμπίδια για τις κατασκευές σας!

3. ένα διακοσμητικό με αγγελάκια και θέσεις για ρεσώ από πίσω για να δημιουργείτε χριστουγεννιάτικη ρομαντική ατμόσφαιρα.



***


3 Δεκεμβρίου σήμερα και, σε πείσμα των χαλεπών καιρών και της κακής διάθεσης, είναι ώρα να κηρύξουμε την έναρξη του 3ου Χριστουγεννιάτικου διαγωνισμού! Φτιάξτε ό,τι χριστουγεννιάτικο θέλετε, με όποια τεχνική κι αν προτιμάτε, κάντε μια ανάρτηση στο ιστολόγιό σας περιγράφοντας περίπου πώς το φτιάξατε και προσθέστε το σύνδεσμο της ανάρτησης αυτής στο τέλος του παρόντος ποστ.

Μπορείτε να συμμετάσχετε όσες φορές θέλετε, με παλιές και νέες δημιουργίες σας, αρκεί να προσέχετε κάθε φορά να συνδέετε τη φωτογραφία που ανεβάζετε με την ανάρτηση της συγκεκριμένης κατασκευής και όχι με τη διεύθυνση του ιστολογίου σας γενικά. Έτσι θα μπορεί κάποιος και μετά από μια βδομάδα ας πούμε να βρει εύκολα τη συγκεκριμένη κατασκευή!


Ο διαγωνισμός θα "τρέχει" μέχρι τις 27 του Δεκέμβρη, έτσι, για να προλάβουμε να ανεβάσουμε και τα γλυκά μας! Στις 27 Δεκεμβρίου το βράδυ θα κληρωθούν τρία δώρα, που θα σας παρουσιάσω εν καιρώ.


ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 
Για να πάρετε μέρος πατήστε το add your link στο κάτω μέρος των φωτογραφιών. Θα σας ζητήσει τη διεύθυνση της σχετικής σας ανάρτησης (σ' αυτό το σημείο θα πρέπει να προσέξετε να βάλετε το λινκ προς τη συγκεκριμένη ανάρτηση, κι όχι προς το μπλογκ σας γενικά), τον τίτλο της δημιουργίας και το email σας....Στη συνέχεια, πατήστε Next Step όπου σας δείχνει φωτογραφίες από την ανάρτησή σας, διαλέγετε όποια θέλετε, την κόβετε και έχετε τελειώσει. Η συμμετοχή σας έχει καταχωριστεί.



Δυστυχώς, φέτος δε θα υπάρχει δυνατότητα να λάβετε μέρος όσοι-ες δεν έχετε μπλογκ, όπως γινόταν πέρυσι και πρόπερσι, καθώς η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να διαχειριστώ λόγω έλλειψης χρόνου τόσες αναρτήσεις.....Μπορείτε όμως πάντοτε να φτιάξετε ένα ιστολόγιο και να μας παρουσιάσετε εκεί τις δημιουργίες σας. Ας είναι ο διαγωνισμός η αφορμή!

Καλές δημιουργίες!!

48 σχόλια:

Funky Monkey είπε...

Καλησπέρα, Ανεράιδα! Ωραία ιδέα ο διαγωνισμός! Θα χαρώ να συμμετάσχω. Έχεις ετοιμάσει κάποια εικονίτσα, να τη βάλω στο ιστολόγιό μου για να ενημερωθούν και οι φίλοι μου εκεί; Πολλά φιλάκια!

marilise είπε...

πραγματικά ανησύχησα δνε γίνεται ΄λεω χριστούγεννα δίχως την ανεραιδα σε φιλώ περιμένω το banner και μην ξεχαστείς το χριστουγεννιατικο πανηγύρι τρέχει

Rena είπε...

Και του χρόνου Ανεράιδα κι έλεγα δεν θα κάνει φέτος διαγωνισμό!!!!!

Andria είπε...

ευχαριστούμε για τη φιλοξενία! Καλό μήνα!!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ax, εκανα λάθος κι έβαλα τα ονόματά μας αντί για το όνομα της κατασκευής!!!! Δεντράκια λοιπόν φτιάξαμε!

spoon_n_love είπε...

Ωραία η ιδέα του διαγωνισμού και φέτος να είσαι καλά γλυκειά μου που μας ανεβάζεις την ψυχολογία φιλιά καλή εβδομάδα

Pepi είπε...

Και του χρόνου, Ανεράιδα!! Να'μαστε όλοι καλά να πάρουμε μέρος στον όμορφο χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό! Να'σαι καλά! Φιλάκια!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Kαλή επιτυχία να έχει και φέτος ο διαγωνισμός σου Ανεράιδα! Και του χρόνου να είσαι καλά κι εμείς εδώ θα είμαστε πάλι!
Φιλιά! Καλές γιορτές!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Και του Χρόνου Ανεράϊδα,και πάλι εδώ!
Καλές Γιορτές με Υγεία !!!Φιλάκια

Unknown είπε...

ε φυσικα κ θα παρω μερος..καθε χρονια..υγεια να εχουμε κ του χρονου νεραιδουλα μας γλυκια

δύο νησιά είπε...

Ανεράιδα μου, καλημέρα. Πολύ χαίρομαι που συνεχίζεται ο διαγωνισμός σου αλλά λυπάμαι και πολύ γιατί δεν μπορώ να συμμετάσχω, εφόσον δεν έχω μπλογκ. Ας είναι, θα απολαμβάνω τις δημιουργίες των υπολοίπων. Να είσαι καλά και με το καλό οι γιορτές.
Φιλάκια,
Διονυσία

Ανεράιδα είπε...

Διονυσία, αφού έχεις ήδη λογαριασμό στον μπλογκερ κάνε το βηματάκι παραπάνω να φτιάξεις ένα ιστολόγιο.....για να πάρεις μέρος κι εσύ....γράψε μου αν θες στο aneraida10@gmail.com αν θέλεις βοήθεια....

Aspa είπε...

Καλησπέρα!!!Ήρθα βιαστικά βιαστικά να δώσω το παρόν και φέτος.... αλλά το έκανα το λαθάκι μου...Φυσικά ο τίτλος της δημιουργίας δεν είναι Άσπα...αλλά χιονάνθρωπος των ευχών...Δεν ξέρω όμως πως να το αλλάξω και αν αλλάζει...Να'σαι πάντα καλά και καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!!

Anthemis είπε...

Να και η δική μου σημετοχή στο διαγωνισμό και φυσικά στην συμβολή της καλής μας διάθεσης !
Καλημέρα !

Mcubed-creations είπε...

Καλημέρα Ανεραϊδα μου. Φυσικά και θα λάβω μέρος στον διαγωνισμό σου, είναι πολύ ωραίος. Η πρώτη μου συμμετοχή είναι εδώ http://mcubeddiapercreations.blogspot.gr/2012/12/x-door-hanger.html

και η δεύτερη εδώ http://mcubeddiapercreations.blogspot.gr/2012/11/christmas-wreath.html

Φιλιά πολλά

Mcubed-creations είπε...

Sorry, τα πέρασα πάνω!!!! Φιλιά

Φιλία είπε...

Ανεράιδα μου, θα λάβω κι' εγώ μέρος με ό,τι καταφέρω!!!!! Να είσαι καλά και να μας κάνεις πάντα διαγωνισμούς δημιουργίας!!!!!
Φιλιά πολλά

Unknown είπε...

θα χαρώ να πάρω μέρος και εγώ στον διαγωνισμόσου καλή επιτυχια σε όλους

Λαμπρινή είπε...

Αγαπημένη μου!Πόσο χαίρομαι που το ξεκίνησες!!θα πάρω μέρος, εννοείται!!!!
Πολλά πολλά φιλιά και στα κορίτσια!

Αναστασία είπε...

Πολύ ωραίος διαγωνισμός!!!
Καλή επιτυχία σε όλες!

Nouli είπε...

Μου άρεσε πολύ η ιδέα σου γιατί συγκεντρώνεις πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες μαζί! Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες!
Συγχωρήστε μου το λάθος στην καταχώριση #23 είναι "στολίδι από τσόχα"......
Και σε πείσμα των καιρών εύχομαι Καλά Χριστούγεννα !!!

Georgia lucky button είπε...

Εύχομαι σε όλους καλή τύχη!
Πολλή ωραία η ιδέα σου!
Σου εύχομαι Καλές γιορτές!!

Anzouya είπε...

Και του χρόνου! Πάντα με όμορφες και δημιουργικές ιδέες! ;-)

Rock n' Rolla είπε...

Aνεράιδα μου!!και του χρονου!!χαιρομαι πολυ που συμμετεχουμε σ'αυτο τον ομορφο δημιουργικο διαγωνισμο!!ευχομαι σε ολους καλες και δημιουργικες γιορτες!! :-)))))

Fotini Kouzoumi είπε...

Θα συμμετάσχω κι εγώ ανεράιδα μου!!!! καλές γιορτές να έχεις και πάντα με όμορφες δημιουργίες!!!!!! :)

Anastasia είπε...

Καλώς σε βρήκα Ανεράιδα!!Πολύ ωραία η ιδέα σου για τον διαγωνισμό! Μόλις σου έστειλα κι εγώ την συμμετοχή μου..Καλή συνέχεια!

Handmade Crafts by MaRia-TheOni είπε...

Ανεραιδα καλησπερα!!!Μόλις σου εστειλα κι εγω την συμμετοχη μου!!!καλες γιορτες!!πολλα φιλια!!

Unknown είπε...

Πραγματικά όλα τα στολιδάκια στον τρίτο διαγωνισμό είναι υπέροχα! Μπράβο σε όλες τις χρυσοχέρες!!!
Αξίζει όμως πολλά συγχαρητήρια και η Ανεράιδα μας για την σκέψη του διαγωνισμού!
Καλή επιτυχία σε όλες μας και να συνεχίσουμε να δημιουργούμε!
Καλές γιορτές!

Mania είπε...

Τώρα είδα τον διαγωνισμό και πήρα και εγώ μέρος. Καλή επιτυχία σε όλους και μπράβο σου που τον διοργανώνεις!! Καλές γιορτές!!

φόρα είπε...

ανεράιδα σου αφήνω και γω το δεντράκι μου
και μεγάλη μου τιμή η φιλοξενία!
παρεπιπτόντως πολύ εύχρηστο αυτό το συστηματάκι με τα link των αναρτήσεων,

καλές γιορτές σου εύχομαι σε σενα και σε όλο τον κόσμο, φιλιά!

Ελένη Φλογερά είπε...

Ανεράιδα χάρηκα για την επίσκεψή σου στο blog μου. Παίρνω και εγώ μέρος στον διαγωνισμό σου με την φάτνη, δεν ξέρω όμως αν έκανα σωστά την διαδικασία.
Φιλάκια!

Heaven Creations είπε...

να μαι και εγωωω!!!!
μολις δηλωσα συμμετοχη!!
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑ

κορδονέτο είπε...

Συγχαρητήρια για τις ωραίες δημιουργίες σου.
Με την πρώτη μου ανάρτηση παίρνω μέρος στο διαγωνισμό σου.
Καλές γιορτές.

Αναστασία είπε...

Ξαναήρθα με άλλη μια δημιουργία!!

Καλές γιορτές σε όλους!!!

Σοφία Τσιμάρη είπε...

αχ αχ αχ τι μας κανει αυτο το κοριτσι.....
ετσι...να ξυπναμε κ μεις που απο "πολιτισμο" δεν ξερουμε τιποτα.....ναι κατι εκανα αλλα δεν ξερω αν τα καταφερα τελικα ,οπως βλεπεις με βρηκε το ξημερωμα...3 κ 49...
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΤΙΓΜΜΕΣ....

ΑΧ ΣΕ ΤΡΕΛΑΝΑ...τελευταια στιγμμη λοιπον να μαι μετα απο 5 μηνες τρελης δουλειας ΧΩΡΙΣ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ....Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Κ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ

Fotini Kouzoumi είπε...

Καλά Χριστούγεννα Ανεράιδα μου!!! Χρόνια πολλά με υγεία!!!
Τα δωράκια τέλεια!!! Σε φιλώ!!!

despoina155 είπε...

Αγαπητή Ανεράιδα,
ήρθα κι εγώ, μέσα στη νύχτα, ν΄αφήσω το στολιδάκι μου! Ευχαριστώ και Χρόνια Πολλά!
Δέσποινα

Ελένη είπε...

Ελπίζω να πρόλαβα! Καλές γιορτές να έχεις!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

oypsss και του χρόνου καρδιά μου !!!!

Marie-Anne είπε...

Ανεράϊδα μου, μάλλον μπερδεύτηκες λιγάκι γιατί εγώ δεν είχα το 92!!!!! Ελπίζω η Μαρία Κορνέζου να έχει μικρά παιδιά και να το χαρεί το βιβλίο !!!!!!
Πολλά φιλιά !!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Ανεράιδα σε ευχαριστώ πολύ, αλλά μήπως δεν είμαι εγώ τελικά η τυχερή, κοίταξε πάλι τα νούμερα.
Σου εύχομαι μια καλή χρόνια που θα σου φέρει ότι επιθυμείς.
Φιλάκια!

Gina-Teta είπε...

KAI TOY XRONOY KAI KALH XRONIA

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Ευχαριστούμε για τον διαγωνισμό! Και του χρόνου!
Kathy by anthomeli

Mania είπε...

Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά!! Πάντα με υγεία, χαρά και δημιουργία!!

marilise είπε...

Υγεία, αγάπη, δημιουργικότητα
συναίσθηση κι ευγνωμοσύνη,
η καινουρια χρονιά να φέρει τον καθένα μας πιο κοντά στις δυνατότητες του και στο συνάνθρωπο σε φιλώ καλή μου

Elenfly είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!συγχαρητήρια στις νικήτριες!!

marilia είπε...

Καλή και ευτυχισμένη χρονιά! Με υγεία και αγάπη!

Πάντα τυχερές οι νικήτριες! :)

Φιλιά

Μαρία Έλενα είπε...

Χρόνια πολλά και Καλή Χρονια με υγεία
Συγχαρητήρια στις νικήτριες
Φιλάκια ...

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να διαβάσω τη γνώμη σου!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails